„Nie sme súčasťou obchodovania s krásou – starostlivosť o pleť nie je o kráse, ani rozmaznávaní, luxuse, pôžitku alebo telesných pôvaboch. Starať sa o pleť je to isté ako sa starať o chrup. Je to zdravotná nevyhnutnosť. A samozrejme, v dôsledku tejto starostlivosti budeme vyzerať lepšie, ale to je druhotná vec.“
Jane Wurwand, zakladatelka IDI a Dermalogica
DERMALOGICA, americká špičková značka kosmetiky, je č.1 vo svete profesionálnej starostlivosti o pleť.

Demalogica nie je „bio“ ani „organická“ kozmetika, je spoločnosťou, ktorá využíva moderný západný výskum aj prírodné zložky a východné odkazy tak, aby dosahovala čo najlepšie výsledky (diagnostika pleti využíva princípy čínskej medicíny).
1. Nejdeme s trendmi - jednoducho hľadáme najlepšie riešenia pre problémy s pleťou
2. Nejde nám o rozmaznávanie, ale o vzdelávanie koncových klientov – tak aby sa orientovali v potrebách svojej pleti aj v širokej ponuke dnešného trhu a vedeli si vybrať vhodné a kvalitné prípravky
3. Nepodporujeme klamlivú reklamu – nesľubujeme zázraky, zmiznutie a vylepšenie problémov za krátky čas a podobne...garantujeme len realistické výsledky na základe obsahu prípravkov a ich profesionálneho odporúčania.
4. Absolútne odlišná profesionálna salónna starostlivosť – žiadne „menu“ ošetrenia, žiadne predpísané postupy – každé ošetrenie je unikátne a vždy iné
5. Vlastný systém ošetrenia – Face Mapping, Skin Bar a pod.
6. Netestujeme produkty ani ingrediencie na zvieratách
7. Žiadne zložité používanie a aplikácia – ak sa máte o svoju pleť starať konštantne, nesmie to byť zložitejšie ako čistenie zubov
8. Použité sú iba účinné a bezpečné prírodné ingrediencie – chceme čo najzdravšiu pleť, ale bez vedľajších účinkov
9. Prvá spoločnosť na svete, ktorá na svojich obaloch uviedla kompletné zloženie produktu
10. Prvá spoločnosť na svete, ktorá na svojich reklamných materiáloch fotí nenalíčené modelky
11. Minimum zbytočnej vody v produktoch
12. Žiadne umelé parfumy
13. Žiadne umelé farbivá
14. Žiadne minerálne oleje a ropné deriváty
15. Žiadny denaturovaný lieh
16. Žiadne mydlo
17. Žiadny lanolín
18. Žiadne kontaminovateľné dózy – všetko je v tubách
19. Balenia sú účelné – hygienické a ľahké
20. Balenia sú zaplombované
21. Plast je recyklovateľný a v prírode rozložiteľný
22. Balenia sú spotrebovateľné úplne dokonca – mäkké, vytlačiteľné a rozstrihnuteľné...
23. Niektoré obaly sú doplniteľné
24. Takmer všetky produkty majú svoje vzorky
25. Všetky prípravky sú navzájom kombinovateľné
26. Žiadne zložité názvy – ak je niečo hydratačná maska, tak sa to tak aj volá
27. Žiadne delenie na denné a nočné krémy
28. Všetky produkty sú unisex – vôňou aj obalom
29. Umývacie gély aj šampón sú v prírode rozložiteľné do 21 týždňov
30. Umývacie a odličovacie prípravky sa vodou riedia až doma – úspora peňazí aj životného prostredia
31. Žiadna „celebrita“ nikdy nebola ofiaciálnou tvárou Dermalogica, ale používajú ju a verejne sa k nej hlásia: Madonna, Gwyneth Paltrow, Julianne Moore, Jessica Alba, Petra Němcová, Katie Holmes, Angelina Jolie, Kate Hudson, Drew Barrymore, Victoria Beckham a David Beckham, Mat Damon, Gerard Butler, Orlando Bloom....